Podstawowa wiedza dotycząca treningu ciała

Dyskusje polityczne

Podstawowa wiedza dotycząca treningu ciała

Postprzez Max86 » So maja 20, 2017 7:37 pm

Trening jest ważnym czynnikiem oddziałującym na wzrost sylwetki. Stanowi on bodźcem do tego żebym nasze mięśnie się rozwijały. Pewnie teraz niektórzy myślą, i co więc jest trening wystarczy pojechać na siłownie pomachać ciężarkami i gotowe. Przecież nie! Żebym w pełny spotęgować rozwój muskulatury nie tylko trzeba ćwiczyć ale powinien rozumieć jak uczyć. Trening kulturystyczny bądź fitness liczy na doprowadzeniu mięśni do oczekiwanego przez nas stanu. Szczególnie istotne jest, aby rozumieć biologiczny rozwój muskulatury. Osoby zainteresowane rozwojem masy mięśniowej muszą zdawać sobie sprawę, że mechanizm ten polega na budowaniu mikrouszkodzeń w tkance mięśniowej, które stanęły w skutku naderwania ich (poprzez duże ciężary) podczas treningu. Wiedząc o tym, iż nasze mięśnie pragną być przeciągane, musimy uczynić spożywa w linii do takiego stanu, żeby nie mogły wykonać już żadnej pracy. Dopiero kolejne powtórzenia pozwoli im przerwa (najczęściej mająca 60-120 sekund). Nie możemy przeciążyć mięśni w liczbie kolejności, ponieważ w obecnej nie posiadali teraz sił wykonać poprawnie założonej wcześniej ilości powtórzeń. Dlatego całą naszą działalność powinniśmy skorzystać w obecnej i przedostatniej serii. Złotą zasadą w akcji nad przyrostami jest łamanie granicy bólu i form. Jak nie jesteśmy skupieni, wydawać nam się może, iż to, co zrobiliśmy, jest obecnie szczytem naszych drodze. Jednak wystarczy trochę samozaparcia, aby zrobić jeszcze samo do dwóch powtórzeń. Te to, wyciśnięte z ostatnią kroplą potu, są kluczowe w toku masy mięśniowej, wtedy mięsień jest wykorzystany maksymalnie. Osoby rzeźbiące się nie pamiętają tegoż faktu, ponieważ w ich treningu rozlicza się przede każdym technika (nie stosuje się tu dużych ciężarów) oraz dynamika. Ponieważ dla kobiety otyłej dodaje się redukcja tłuszczu, trening powinien być skrupulatni i koniecznie zakończony 15-30 minutami ćwiczeń cardio. Zanim zaczniemy rozpisywać minicykle (czyli rozpisanie ruchu na dni tygodnia), musimy zastanowić się nad celem, jaki chcemy kupić. Sukces osiągniemy dopiero to, kiedy rozpiszemy sobie treningi na poziom np. roku. To możemy logicznie uporządkować nasz czas spędzony na siłowni. Jedną z norm, jaką powinniśmy się kierować, są pory roku: w zimie najlepiej robić ciężkie cykle masowe lub siłowe, natomiast wiosna i lato są idealne na rzeźbę (gdy upały powodują wypacanie i wada apetytu). Nie posiada pewnych wartości w tejże rzeczy, powinniśmy analizować swoje ciało. Jeżeli na dowód dobrze przybieramy na mocy, to żeby ładnie wyglądać latem, powinniśmy trochę więcej w kwietniu zacząć ćwiczyć na wagę. Daleko jest rozpisać sobie na wstępie przygody z ciężarami taki makrocykl, aby mieć szeroki pogląd na wysiłek i zapobiec dezorientacji. Makrocykle powinny stać od 4 do 6 tygodni, bo po tym stopniu mięśnie zapoznają się do określonego wysiłku również nie jest on szybko tak efektywny. Długie wykorzystywanie tego jedynego treningu wysyła do przetrenowania (znudzenia, senności, braku apetytu, braku efektów itp.). Między makrocyklami musimy odpocząć, pozwolić mięśniom całkowicie się zregenerować i przetrzeć je do kolejnego etapu. To punkt bardzo często bagatelizowany przez klientów, a jakże ważny. Trening regeneracyjny jest od 1 do2 tygodni. Nie liczy on na całym zaprzestaniu ćwiczeń - kobiety zajmujące naprawdę długą przerwę w treningach powinny zastosować “trening dla początkujących”. I osoby, które przygotowały swój cykl, kontynuują go przez 7 do 14 dni, tylko ze dobrze mniejszą intensywnością - zmniejszamy ilość ćwiczeń o 1- 2 na jakąś grupę mięśniową i zmniejszamy ciężar (tak aby być 4-5 powtórzeń w zapasie, których nie wykonujemy). Wtedy możemy rozpocząć kolejny ważny cykl. Bardzo prestiżowym czynnikiem przed podjęciem każdego wysiłku fizycznego jest rozgrzewka. Uzna ona na swobodne rozluźnienie zesztywniałych mięśni oraz stawów, poprawi latanie i zapewni odpowiednią koncentrację. Poprawnie przeprowadzona rozgrzewka powinna objąć przede każdym rozciągnięcie poszczególnej grupy mięśniowej i zrobienie stawów do produkcji.
Max86
 
Posty: 16
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2016 2:53 pm
Lokalizacja: Poland

Powrót do Polityka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron